Go, go Fishing – gra zręcznościowa w łowienie ryb, dla dzieci i dorosłych, od lat 3. Liczba graczy: do 4 osób.
Super prezent dla każdego!!!
Stare, ale jare
Ta gra zręcznościowa to wariacja na temat zabawki, jaka była szalenie popularna w latach 90. Dziś znów wraca do łask i pozwala oddawać się pełnej radości i odrobinki adrenaliny zabawie w łowienie rybek.
Taaaka sztuka!
Nie musisz mieć doświadczenia wędkarskiego, ani kopać robaków ;) Nie musisz nawet iść nad jezioro, by złowić taaaką sztukę! Przed Tobą:
- 3 jeziorka,
- 21 rybek,
- 4 wędki.
Do dzieła! Wybierz ulubiony kolor wędki i uruchom zabawkę. Jeziorka zaczną się obracać, a wraz z nimi rybki. Co jakiś czas każda rybka wynurza się z wody – szybko złap ją na wędkę! Wygrywa ten, kto złapie więcej rybek - a to czasami nie lada sztuka…
Oto wędkarz sezonu!
Myślisz, że to prosta gra, a punkty za złowione rybki będą rosły niczym grzyby po deszczu? Bynajmniej! Złowienie rybki nie jest wcale takie łatwe, jak mogłoby się wydawać. Nigdy nie wiesz, która rybka i w jakim momencie postanowi wyskoczyć z wody, musisz więc wykazać się niezwykłą koncentracją, refleksem i zręcznością, by móc szczycić się tytułem wędkarza sezonu.
Od lat 3 do 103 i więcej
Gra w łowienie rybek to świetna rozrywka dla każdego, niezależnie od wieku. W przypadku naszych milusińskich, gra:
- wspiera prawidłowy rozwój intelektualny i emocjonalny,
- ćwiczy zdolności manualne, zręczność, refleks, wyobraźnię i koncentrację,
- uczy mądrego zachowania w przypadku wygranej, ale i przegranej.
Jakość i bezpieczeństwo
W trosce o najmłodszych graczy, zabawkę wykonano z wysokiej jakości, atestowanego tworzywa. Pełne bezpieczeństwo użytkowania potwierdza Europejski Certyfikat bezpieczeństwa CE.
Zawartość zestawu:
|
Gra dostępna w kolorze niebieskim oraz różowym.
Zabawka jest zasilana 2 bateriami typu AA (2 x 1,5V) – brak w zestawie.
Wymiary:
Gra: | 35 cm x 33 cm |
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.